Kvällsaktivitet med ishockey

torsdag 28 februari 2013 16:30-21:30, Läkerol Arena

Gemensam kvällsaktivitet med ishockey i Läkerol Arena.

Vi träffas  klockan 16.30 i Läkerol Arena och får en rundvandring i arenan under ledning av vår egen medlem Per Dahlström, som till vardags arbetar inom Brynäs organisation. Därefter äter vi en god middag i reserverade lokaler i Läkerol Arena. Under middagen får vi besök av någon representant från Brynäs organisation som berättar litet om den kvällens match. Därefter ser vi matchen mellan Brynäs och MoDo på reserverade platser på läktaren i Läkerol Arena. I pauserna går vi tillbaka till vår reserverade lokal där vi kan inta förfriskningar och umgås. Bjud gärna med Dig någon familjemedlem eller presumtiv Rotarymedlem till detta evenemang, dock ej barn under 15 år.

PRIS för varmrätt, ugnsbakad lax eller hickoryrökta revbensspjäll, inklusive biljett 400:- kr.

Dryck tillkommer.

Anmäl Dig genom att betala in 400 kr/person på bg 5014-6885 senast fredagen den 22/2. Ange namn samt alternativ på varmrätt. Anmälan är bindande